Bezorgen
Na het verwerken van uw bestelling is het tijd voor de bezorging. Op deze pagina vertellen wij meer over de bezorging bij Be Green Techniek.
-
Na de orderbevestiging zullen wij uw bestelling verwerken. U ontvangt na de verwerking van ons altijd een mail met de leverdatum. Tevens sturen wij in deze e-mail de factuur mee. De levertijden staan vermeld bij de specifieke producten.
-
Onze producten worden gratis bezorgd in Nederland en België.
-
Bent u een machine nodig op de Waddeneilanden? Wij zijn u graag van dienst. U kunt dan ook gerust een bestelling bij ons plaatsen. Let er wel op dat de levertijd vaak iets langer is dan aangegeven, aangezien onze transporteur niet dagelijks naar de Waddeneilanden gaat. Wij rekenen geen bezorgkosten voor de Waddeneilanden.
-
Naast Nederland, leveren wij ook in België. Let er wel op dat de levertijden naar België vaak 1 of 2 dagen langer zijn dan aangeven.
-
Op de productpagina vindt u de levertijd terug van het specifieke product. Wij hanteren de volgende opties:
- Op voorraad: deze producten zijn op voorraad in ons magazijn en worden snel uitgeleverd. Op de desbetreffende productpagina vindt u de exacte levertijd.
- Snel weer op voorraad: deze producten komen op korte termijn bij ons binnen. Na bestelling houden wij u op de hoogte omtrent de levering.
- Op bestelling: deze producten worden pas gebouwd of besteld nadat u een bestelling heeft geplaatst. Hierdoor heeft u nog veel keuzevrijheid in de configuratie. De levertijd bedraagt enkele weken.
Let er wel op dat levertijden door omstandigheden kunnen afwijken.
-
Onze vervoerder bezorgt op werkdagen (maandag t/m vrijdag).
-
Heeft u een voorkeur voor een specifieke dag? Geen probleem! Laat dit tijdens het bestellen weten in de opmerkingen.
-
Het is mogelijk om uw bestelling af te halen. Neem contact met ons op om het afhaalmoment af te stemmen of geef dit tijdens het bestellen aan in de opmerkingen. Ons magazijn bevindt zich in Drachten. Let er wel op dat wij vooral grote en zware machines verkopen en dat hier bij afhalen rekening mee wordt gehouden.
-
Wilt u de bestelling op een ander adres laten afleveren dan in eerste instantie aangegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, zodat wij het adres kunnen aanpassen in onze systemen.
-
Ja, uw bestelling kunt u via Track & Trace volgen. De avond voor levering krijgt u van onze transporteur een e-mail en SMS met een tijdsblok van 2 uren. Op de dag zelf zult u 45 minuten voor levering een SMS ontvangen dat de chauffeur er bijna is. Voor de SMS-updates dient u wel een mobiel telefoonnummer in te vullen bij het afrekenen.
Voor de heftrucks en orderpicktrucks ontvangt u geen Track & Trace code, maar maken wij een afspraak op een vaste dag met tijdsindicatie.
-
U krijgt van onze vervoerder een tijdsindicatie. Als er niemand aanwezig is, kunt u online neerzettoestemming geven of bezorging bij de buren.
-
Samen met onze transporteur streven wij ernaar alle bestellingen schadevrij af te leveren. Wij vragen u vriendelijk uw bestelling bij ontvangst te controleren. Mocht uw bestelling beschadigd of incompleet zijn, laat het ons weten. U kunt ook foto’s meesturen. Het is heel vervelend als dit gebeurt en wij zullen dan ook met een passende oplossing komen.
Meer klantenservice
-
Bestellen
- Bestellen, wijzigen en annuleren
- Advies en hulp bij kiezen
- Offerte aanvragen
- Veilig winkelen
-
Betalen
- Betaalmogelijkheden
- Achteraf betalen
- Facturen
- Intracommunautaire levering
-
Leasen
- Mogelijkheden
- Leasebedrag
- Leasetermijn
- Aanbetaling
-
Bezorgen
- Bezorgopties
- Levertijden
- Track & Trace
- Afhalen
-
Retourneren
- Retourprocedure
- Retourkosten
- Ruilen
- Terugbetalingen
-
Garantie
- Garantietermijn
- Garantievoorwaarden
- Garantie aanmelden
- Reparatie
-
Klachten
- Klacht kenbaar maken
- Reactietermijn
- Thuiswinkel bemiddeling
- Suggesties
-
Onderhoud
- Onderhoud van uw machine
- Keuren van uw machine
- Onderdelenvoorziening
- Kosten
-
Over ons
- Waarom Be Green Techniek?
- Reviews en feedback
- Klanttevredenheid
- Showroom