Garantie en reparatie

Op deze pagina vindt u meer informatie over de garantie op onze producten.

  • Dit hangt af van het desbetreffende product. Op de productpagina vindt u de garantietermijn en ziet u waar de garantie betrekking op heeft. De garantietermijn gaat in op de eerste dag van levering van uw machine.

  • Gaat uw machine binnen de garantietermijn kapot of vertoont de machine gebreken? Meld dit aan ons. Onze medewerkers zullen de aanvraag dan beoordelen en komen met een passende oplossing.

    Beschadigingen door opzet, nalatigheid, onoordeelkundig gebruik, nalatig onderhoud, normale slijtage en beschadigingen door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing komen niet in aanmerking voor garantie.

  • Neem contact met ons op bij storingen of gebreken. Indien mogelijk kunt u ons foto’s en/of filmpjes sturen. Zo kunnen wij een goed beeld vormen en kunnen we u beter van dienst zijn.

  • Dit is afhankelijk van de complexiteit van het probleem. Als er een eenvoudig onderdeel kapot is gegaan, dan kunnen wij dit naar u opsturen. Mocht er een complexere reparatie nodig zijn, dan zullen wij een servicemonteur naar uw locatie sturen om u van dienst te zijn.

Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met ons op:


Meer klantenservice

Be Green Techniek EP Equipment
0
Klantenservice