Klachten en suggesties

Heeft u een klacht over uw bestelling of over uw product? Wat vervelend om te horen. Neem contact met ons op en we gaan samen op zoek naar een oplossing. Ook voor suggesties en feedback staan wij altijd open.

  • Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier of per e-mail. 

  • Wij zullen zo snel mogelijk reageren op uw klacht. U ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons.

  • Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org).

  • Be Green Techniek is een gecertificeerde webshop met het Thuiswinkel Zakelijk keurmerk. U vindt ons keurmerk op de website van Thuiswinkel.org. De (her)certificering vindt jaarlijks plaats.

  • Goed om te horen! Wij doen het graag elke dag weer wat beter en mocht u suggesties of feedback hebben: laat het gerust weten. Neem contact op met onze klantenservice.

Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met ons op:


Meer klantenservice

Be Green Techniek EP Equipment
0
Klantenservice